Træningstider 2018

mandag 15 – 20
tirsdag 10 – 21
onsdag Lukket
torsdag 15 – 20 EL biler
fredag 13 – 20
lørdag 09 – 14
søndag Lukket
Helligdag Lukket

GÆSTEKØRSEL 2017
JUNIOR 50 KR.
SENIOR 100 KR.

Mobil Pay 40116511

Bestyrelsesmøde den 31. maj 2011.06.05

 

Referat af bestyrelsesmøde den 31. maj 2011.06.05

Bestyrelses har valgt Claus Westrup, som sekretær. Suppleant, er Tom .

Kim er nu bestyrelsesmedlem i stedet for Morten Skov.

Dm 4 i on-road 13-14 august , hvor vi vil spørge Kim fra SOS om han vil være løbsleder.

Mulige dommere til Onroad Claus/Michael C. / Michael L.

Anden mulighed for løbsleder er Michael C, løbs-ansøgning vil Michael L, stå for. P.s. husk løbs-ansøgning skal hænges op på selve løbsdagen.

Allan Blik vil stå for at lave resultat-tavle til large scale off-road, inden indurence i september.

Ulla laver dagskort til kørsel på HRCR’s baner, for folk der gerne vil prøve.

Forslag til ændringer i reglementet blev drøftet, Claus R, vil stå for at ligge indkomne forslag ud på hjemmesiden.

Ulla stopper som kasserer, derfor mangler vi en til næste år. Hvem??

Hver tirsdag vil der være åbent i kiosken for køb af drikkevarer og søde sager. Hvis der er et bestyrelsesmedlem til stede, som kan åbne kiosken.

HPI baya Indurence dato blev sat til 9 & 10 september, HPI vil give 1000Euro til klubben for leje af bane. Vi mangler hjælpere..

Claus R. står for indkøb af AMB. Dette er bestilt.

Afskærmning af tællersnor på large scale off-road i form af bly.

Det blev besluttet i bestyrelsen at klubben ikke betaler for leje af resultats-tavle til DM3 i Hillerød, da det ikke virkede.

Ang. Hillerød Kræmmermarked, vil der blive lavet en bane så man har mulighed for at fremvise sine biler, minimum tilmeldinger er 5 personer, folk der har lyst bedes kontakte Claus W. (mail: hrcr@hrcr.dk)

Der blev diskuteret om hvorvidt klubben skulle holde en sommerfest…

Med venlig hilsen

Bestyrelsen

Comments are closed.